Hvordan finne din fortelling og hvordan bruke den og logoen som en integrert del av en større fotelling.
Kristianne Møller Havnevik, Havnevik AS
7. januar på PIR i Ålesund, registrering og lunsj fra kl. 12.00
Gi beskjed på nt@sbm.no i god tid om du ikke kan komme.
Hvordan finne din fortelling og hvordan bruke den og logoen som en integrert del av en større fotelling.
Kristianne Møller Havnevik, Havnevik AS
Hvordan nå ut til publikum med riktig melding til riktig tid, og i hvilke kanaler når du kundene dine? Vi går gjennom tips og triks for markedsføring i en oppstartsfase, og noen fallgruver.
Birgitte Hoddevik, Sparebanken Møre
Vidar Åsebø fra Følg Opp har bred erfaring fra salgsarbeid og har utviklet et undervisningsopplegg der han hjelper bedrifter å bryte ned overordnede mål til konkrete oppgaver på "to-do"-listen i dag.
Kristian Majer fra Motivation Branding vil gi deg innblikk i hvordan du skal bygge din merkevare og selge mer basert på det som trigger mennesker: Motivasjoner.
De som har anledning kan henge igjen for å mingle og bygge nettverk.