Ikon av en runding i ulike blåtoner

Klage

Vi setter pris på tilbakemeldinger fra våre kunder, og vil gjøre vårt ytterste for å løse din sak.

For å få en effektiv behandling av din henvendelse er det viktig at du beskriver problemet så utfyllende som mulig i klageskjemaet.

  • Når klagen er sendt inn, vil du motta informasjon om at klagen er mottatt til den e-postadresse som ble oppgitt i klagen.
  • Klager behandles innen 15 virkedager. 
  • Dersom vi ikke klarer å behandle klagen din innen fristen, varsler vi deg så tidlig som mulig. Du vil få beskjed om når du kan forvente at vi blir ferdig med klagesaken din.

Vi gjør oppmerksom på at dette er en intern klageordning mellom Sparebanken Møre og deg som kunde. Dersom klagen gjelder produkter som banken har formidlet på vegne av andre selskap, skal klagen rettes direkte til selskapet.

Ønsker du å klage til en nøytral klageinstans, kan du klage til Finansklagenemnda. Finansklagenemnda kan kun behandle saker som er ferdigbehandlet av banken. Det er derfor viktig at du retter en klage til banken først.

Vi hjelper deg gjerne!

Hovedkontor Sparebanken Møre Kipervikgata 6, 6003 Ålesund Postboks 121, 6001 Ålesund Organisasjonsnummer: 937 899 319