Ikon av dokument i blått med en lyseblå brett i det ene hjørnet
Legitimering

Har du mottatt brev fra oss er det fordi din legitimasjon registrert hos oss ikke lenger tilfredsstiller gjeldende krav og må derfor oppdateres om du ønsker å fortsette ditt kundeforhold hos oss. 

Ønsker du derimot ikke å oppdatere legitimasjonen din, kan vi avslutte kundeforholdet ditt for deg.

Ikon av et dokument i ulike blåtoner med ett sjekkmerke i hvitt
Oppdatering av kundeinformasjon

Har du fått melding om å oppdatere informasjonen vi har om deg, er du registrert i vårt kunderegister. Her finner du informasjon om hvordan du enklest kan oppdatere informasjonen.

Ønsker du derimot ikke å oppdatere informasjonen din, kan vi avslutte kundeforholdet ditt for deg.

Forebygging av økonomisk kriminalitet
Dette er vi pålagt å be deg om
  1. Du må legitimere deg med godkjent legitimasjon. Dette gjør du som regel bare én gang i hver bank. 
  2. Du må med jevne mellomrom oppdatere informasjon om hvordan du har tenkt å bruke banken og bankens produkt. Vi sender deg påminnelse jevnlig, men du kan når som helst logge inn i nettbanken eller mobilbanken for å se eller endre informasjonen din.
  3. Du må jevnlig svare på noen enkle spørsmål på vegne av våre samarbeidspartnere - for eksempel vår leverandør av kredittkort, Sparebank 1 Kreditt. 
  4. Du må svare på noen enkle spørsmål når du setter inn kontanter i innskuddsautomaten vår
Kontakt oss
Åpningstid mandag til fredag kl. 08.00 til 20.00